A tócsni és a csirkemell házassága


(hátul a sima krumplis, elől a répás lepények, meg egy vacak kép)

Tócsni hússal dúsítva, egyszerű, gyors, laktató. (2 in 1)
A tócsnihoz finomra reszeltem kb. 50 dkg krumplit, hozzákevertem 2 tojást, 4 gerezd reszelt fokhagymát, 1 nagy csokor petrezselyemzöldet apróra vágva, 4 ek finomlisztet, sót, jó sok borsot és egy kisebb nyers csirkemellfilét egészen apróra vágva.
Teflonserpenyőben, nagyon kevés olajon, közepes lángon kis lepénykéket sütöttem belőle.

Mikor elfogyott a massza kétharmada, hozzákevertem egy nagyobb répát finomra reszelve. Mivel a reszelt répa elég nedves, tettem hozzá még 1 ek lisztet.
Nagyon finom mind a két változat, a krumplis ropogósabb, a répás puhább és szebb szinű lesz. Remek párolt vöröskáposztával ettük , recept Pákosztos macskától - nem ehhez készült, maradt vasárnapról.
Finom lehet valamilyen joghurtos szósszal, salátával.

Megjegyzések

trinity üzenete…
Jó hogy írod, rég nem sütöttem tócsnit!!!Husival meg még sosem, de milyen jó, nem kell mellé más, 2:1-ben kaja! Szeretem az egyszerűsítéseket!
lúdanyó üzenete…
Köszönöm!
Nálunk az is szereti, aki mindig húst enne, meg az is, aki sok zöldséget és kevés húst :)
Ja és a macskánk is, mert ő meg odavan a nyers csirkehúsért :)
erős ildikó üzenete…
Akkor ez most itt "egytálétel", igaz? :-)
lúdanyó üzenete…
Igen, nevezhetjük így is :)
Vesta üzenete…
Ezt a répás változatot ki fogom próbálni, mert mi is nagyon szeretjük a tócsniban sült húst, no meg a tócsnit is!
lúdanyó üzenete…
Ez nekem mindig olyan érdekes, amikor ugyanazt a receptet egymástól függetlenül kitalálják emberek :)
Nekem közben beindult a fantáziám, kipróbálnám répa helyett nagyon vékonyra szeletelt káposztával, reszelt céklával, sütőtökkel. Hús helyett pedig túróval, finom lehet pl. juhtúróval és káposztával. Ki is fogom próbálni hamarosan ezeket a változatokat is.
Vesta üzenete…
Én cukkinis tócsnit szoktam még csinálni, naaggyon finom !
Névtelen üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

Népszerű bejegyzések