Tejfölös málna karamellel


Málnás gratin.
Megláttam. Itt.
Megvettem.
Megcsináltam.
Megettük.
Meleg van.

Keverj össze 1 nagy tejfölt (vagy fele tejföl fele joghurt) 2 nagy marék málnával.
Oszd szét tálkákba.


Szórd meg a tetejét sötétbarna vagy világosbarna nádcukorral és spricceld meg kevés vízzel.


Tedd grill alá pár percre, hogy karamellizálódjon a teteje. Vagy ha olyan szerencsés vagy, hogy van cukrász fáklyád, akkor azzal.


Kicsit várj, hogy ne égesse meg a nyelved, aztán edd meg.
Fent karamell, alul hűvös málna és tejföl.
Jó.

Megjegyzések

anna üzenete…
uu ez tetszik, nagyonis
[mondjuk nekem most se grillem se malnam se tejfolom, csak pompas barnacukrom van "_"]
trinity üzenete…
Ezt épp erre a hőségre találták ki!!Nekem már csak málna kellene:)) Mondjuk egy olyan pisztoly sem ártana, mert a grill funkcióm a sütőben vacakol:((
Icus üzenete…
Hú. Ha meleg van, ha nem, én azért megenném. Mondjuk most reggelire.
lúdanyó üzenete…
Anna, elcserélném a tejfölömet, málnámat, grillemet egy kis finnországi kiruccanásra :)

Trinity, tényleg igazi kánikula sütemény. Nem a sütőben grilleztem, hanem a régi NDK-s mini grillünkben :)

Icus, én is :)
Chef Viki üzenete…
Hűha! Hogy jó-e??? Őrült jó!!!

Se málna, se fáklya - csak csurgó nyál :-DD
Bianka üzenete…
Nyelek nagyokat, nagyon guszta
Felhőlány üzenete…
Ez nagyon jóóóóó! :)
Cukor van, tejföl van, fáklya van, málna nincs... leküzdhető akadály... :))
lúdanyó üzenete…
Viki, ez aranyos :)

Bianka, megenném ma is :)

Felhőlány, de jó neked :) Málna helyett szerintem finom lehet más gyümölccsel is-
Vesta üzenete…
Megtetszett.
Megkívántam.
Megdicsértelek a receptért.
Megnézem a málnát a piacon.
Meleg van mifelénk is.
lúdanyó üzenete…
Vesta, megnevettettél :)

Népszerű bejegyzések