100 olvasó és ajándékozás


a képet valamikor az internetről mentettem le, de nem tudom, hogy honnan

Újabb blogkerülő napjaimban észrevétlenül megérkezett a 100. olvasóm. A száz az olyan jó szám, szép kerek, jól lehet vele osztani, szorozni és életkorban, válogatottságban, olvasóban egyaránt figyelemre méltó.
Hát akkor kötelességem nekem is figyelni rájuk, ha már elkezdtem írni ezt a blogot. Mondhatni felelősséggel tartozom kedves olvasóimért. Kellenek új bejegyzések, szezonális ételek, miegymás.

Nagyon köszönöm mindenkinek aki olvassa ezt a blogot, régieknek és újaknak, a bejelentkezés nélkül olvasóknak és a csak erre tévedőknek.
Valamirevaló blog nem lehet meg ajándékozás nélkül, ezért épp itt az ideje annak, hogy nálam is legyen.
Szeretnék hát megajándékozni egyet az olvasóim közül (minő igazságtalanság, de hát az élet már csak ilyen), az ajándék még számomra is meglepetés, de az biztos, hogy valami gasztronómiával kapcsolatos dolog lesz.

Aki szintén pályázna az ajándékra, de nem szeretne hivatalos olvasóvá válni, az hagyjon egy kommentet a következő héten (július 4-ig). A kommentelők és rendszeres olvasók között fogom kisorsolni az ajándékot.

Megjegyzések

jaksics üzenete…
Szép napot!

Ugyan nem vagyok regisztrált, de azért rendszeres olvasó... Versenybe szállnék!

Üdvözlettel: Judit
lekvároskukta üzenete…
Kedves Lúdanyó!
Szeretettel gratulálok és még nagyon sokszor 100 olvasót kívánok neked! Jó ide jönni :)
LK
Kata üzenete…
Én ugyan bejelentkeztem már régen hozzád, de azért egy gratulációt szeretnék neked küldeni!:)
Chef Viki üzenete…
Én is régóta rendszeres olvasód vagyok, de ez nem tántorít el tőle, hogy ne GRATULÁLJAK!!!

:-)
Bianka üzenete…
Gratulálok és még sok száz olvasot kívánok
Vesta üzenete…
Gratulálok én is a 100 olvasó eléréséhez! Ha lehetné,én egy jó kis nyári leves receptjére pályáznék, nem akarsz főzni valamit mondjuk a Nyár az Aranysárkányban-ból ? :)
lúdanyó üzenete…
Kedves Judit, örülök, hogy előbújtál :)

Lekvároskukta, örülök ha erre jársz :)

Puszedli, köszönöm!

Kata, köszönöm neked is :)

Viki, nem akarlak én eltántorítani semmitől :)

Bianka, köszönöm, azért ahhoz sokat kell még dolgoznom :)

Vesta, most komolyan, minek neked nyári leves? :)
(De már tervbe van véve, csak várom a megfelelő pillanatot)
Raindrop üzenete…
Kedves Lúdanyó!
A legnagyobb szeretettel gratulálok, és még sok sok olvasót kívánok! :)
Tiéd a gasztroblogok egyik legékesebb gyöngyszeme, nagyon szeretem, és ezt felelősségem teljes tudatában kijelentem mindenki előtt. :)
Maimoni üzenete…
Gratulálok:))
anake üzenete…
Gratulálok az olvasói táborodhoz,

Én már meg is kaptam az ajándékot, a Rum baba receptje. Mindig is törtem rajta a fejem milyen lehet, amikor a Csengetett Mylordban említették, amiota megtaláltam a receptet ez a kedvencem, pláne ezeken a Hüvös juniusi estéken
Felhőlány üzenete…
Kedves Lúdanyó!
Gratulálok a sok-sok olvasódhoz, ami azért nem olyan nagy meglepetés, hiszen csodás a blogod! :))
Várjuk az elmaradt bejegyzéseket! :)
Gina üzenete…
Gratulálok!
Régóta olvaslak,bár nem vagyok bejelentkezve hozzád,beszállok én is a versenybe!
lúdanyó üzenete…
Raindrop, köszönöm és örülök, hogy ennyire jól vagy már :)

Maimoni, köszi!

Aneke, olyan jó ilyet olvasni :)

Felhőlány, köszönöm! Ennyi kedvesség után muszáj igyekeznem :)

Gina, köszönöm, jó, hogy te is felfedted magad :)
eper1313 üzenete…
Lúdanyó!
Gratulálok és még sok 100 olvasót kívánok!:)Jó egészséget és kedvet a sütéshez főzéshez!:)
egycsipet üzenete…
Gratulálok! :)
"saját levében" üzenete…
Jelen! Mindig be akarok jelentkezni, de mindig elfelejtem...
GasztroRéka üzenete…
Én is minden nap idenézek,és sajnálom,ha nincs új bejegyzés. Remélem most ismét egy termékeny időszak jön!:) Amikor a sörös bejegyzés került fel,akkor voltam a Cseh Sörfesztivál ahol elsőként ettem sörös étel és megfogadtam,hogy ezentúl én is készítek majd! Pont kapóra jött ez a recept is. Gratulálok a szép eredményhez,remélem bővül az olvasók létszáma!
Icus üzenete…
Gratulálok a szép kerek számhoz. Kívánok még sok-sok százat.
Anyul üzenete…
Szívből gratulálok :)
lúdanyó üzenete…
Eper, nagyon szépen köszönöm! Ennyi kedvesség meghozza az ember kedvét is :)

Egycsipet, köszi :)

SL, felírtalak :)

Réka, köszönöm a kedves szavakat :) Van még sörös recept a tarsolyomban.

Icus, köszönöm neked is :)

Anyul, szívből köszönöm :)
Anibell üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Anibell üzenete…
Gratula, és akkor jöhet a következő száz. :)

(Engem a feedjit Dunakeszire pozicionál, közben Esztergomban vagyok. :)
lúdanyó üzenete…
Anibell, köszi, de arra még azért gyúrnom kéne :)
(ez csak az ellenség megtévesztésére szolgál :))
Milene üzenete…
Gratulálok!:)
lúdanyó üzenete…
Köszönöm Citromfű :)

Népszerű bejegyzések